torsdag 11. juni 2009

Påmeldte sept 10. Fulltegnet!

Påmeldt (betalt) 30/30: FULLT !!!



Ann Kristin (gudmor)
MaritO
Kari/papirplaneten
Ann Kristin G Andersen
Kjersti
Mette Hjerpeseth Sagen
Tone (Toneko)
Ann-Kristin Jensen(mamma til 2)
Monica Sand
Kristin Greaker Mobakk (Kristin_72)
Heidi M Johansson
Sissel Kristin Lie
Lisa Karlsen
Ingunn Aannestad
Veronica Sand
Linda Buraas (skrappedilla)
Anne Marthe Carlsen
Astrid kristine Maliberg
Elisabeth Lukassen Christiansen ( Hobbyjenta)
Unni Døhl
Marit Bunte (M@rit)
Hege Torgersen (HegeT)
Jane Bondehagen
Grethe Stensland
Karine Eriksen
Birgit Tandberg
Søstra til Birgit :)
Tove (ukulele)
Elin Freitag

Venteliste:
Trine
Åse Berit Skarstad
Marianne Eriksen
Sissel Kyta Elnes
Elin Melby
Gro Iren Stenberg

6 kommentarer:

  1. Men, hvem har betalt som drikkevannspesialisten?

    SvarSlett
  2. Drikkevannspesialisten er Elisabeth, hobbyjenta

    SvarSlett
  3. ...og da har jeg betalt også

    SvarSlett
  4. skal ikke vare iren melby som venter men elin melby som venter

    SvarSlett
  5. Nå er det ikke lange stunden til vi treffes....

    Åååååå, som jeg gleder meg..!!..:-))))

    SvarSlett
  6. Legger igjen kommentar her også, håper noen på ventelisten ser den. Jeg har blitt innmari forkjøla og hoster som bare fy - så det blir dessverre ikke treff på meg denne gangen heller :( Derfor en ledig plass til helgens treff!

    SvarSlett