tirsdag 10. november 2009

Tidenes første Hønetreff

Er du klar for å bryte ut av vintermørket og kose deg med papirer en hel helg til ende? Vi har leid Røde Korshuset på Hønefoss og tidenes første Hønetreff står for tur:) Hvorfor høner..? Vi er jo høner på Hønefoss.  Ei er riktignok importert fra Bergen, men det bidrar til bra mangfold :)




Noen praktiske ting:)

Tid: helgen 29-31 januar. Vi starter fredag kl 19 og avslutter søndag kl 13. (Du kan være med deler av helgen, men for enkelhets skyld er betaling uansett)

Sted: Røde korshuset på Hønefoss. Soknedalsv 25.



Påmelding og betaling: Betaling= påmelding. 200 kr til kontonr. 2280 33 99879  ( 22803399879 )

Om du blir forhindret fra å være med tilbakebetales ikke beløpet.


Røde Kors-huset ligger i underkant av 1 km fra Hønefoss sentrum. Huset har to etg. I 2. etg. er det ett stort åpent lokale og kjøkken m kjøleskap, trakter, oppvaskmaskin, komfyr. I 1.etg. er det undervisningsrom/sovesal toaletter og garderobe. (tror det er ett dusjkabinett der også)



Veibeskrivelse: kommer



Mat: Ta med tørrmat selv. På lørdag tar vi en fellesbestilling på varm-mat. Pizza eller kinamat. Vin ol. er lov:)


Butikk: Papirplaneten stiller med varer. Vi kommer til å åpne opp for ønsker og forhåndsbestillinger når treffet nærmer seg:)


Konkuranser og utfordringer: Selvsagt, og med premier:)


Vi fyller på med navn etterhvert som betalinger kommer inn.


Også trenger vi nok litt rigge/ryddehjelp fredag og søndag. Noen som kan?



Ann Kristin og Marit



Vi er med 25/30 :

Ann Kristin R (gudmor)
MaritO
KariK?
Åse Berit
KristinL
Marita T
Tove F
HegeT
Mona Bråthen
Kjersti
Ann Helen Nordby
Marit  (M@rit)
Grethe(Gretebella)
AnitaL
Linn Cecilie
Jane
Elisabeth L
Line Merete (listaa)
Linda B
Rita
Tove?
Lise??
Mette
Lotte
NinaF
Eva Gro (erosok)
Karit (Northstar stamp)

11 kommentarer:

  1. Dette tror jeg jeg sender søknad om gitt!!

    SvarSlett
  2. Ååå så synd at avstanden er så stor,ellers skulle mitt navn også stått på listen over deltagere...
    Jeg bor i Nord-Norge,så.....
    Kose dere masse!
    Helle

    http.//helleshobbyloft.blogspot.com

    SvarSlett
  3. Da har jeg meldt meg på. Håper bare at jeg ikke egentlig skulle noe denne helgen :) Gleder meg til dette. Blir moro å besøke Hønefoss igjen, kanskje jeg får lurt kjæresten min til å kjøre meg, så kan han være hos familien sin mens jeg er på treff...

    SvarSlett
  4. Flott tiltak :)
    Må gruble litt... Krever litt planlegging osv med tanke på guttungen og at jeg fullammer... Men mannen var positiv til det...

    SvarSlett
  5. så kos å se at flere vil være med. Det blir supert med treff og lokalene er superhyggelige:) tror det blir knall jeg:)

    SvarSlett
  6. Da har jeg også lagt inn min betaling!!
    dette blir gøy, endelig noe i dette området!! =)

    SvarSlett
  7. Ja, kanskje jeg skal sende mannen på hønetreff :)) Roy la inn betalingen, men det er nok jeg som kommer :)
    Flyttet til byen tidligere i høst og kjenner ingen scrappehøner - så gleder meg til treffet!

    SvarSlett
  8. hehe..da er den oppklart jane..roy er kanskje i slekt med ørjan?

    SvarSlett
  9. Tror jeg må stå over denne gangen. Men er det mulig å komme innom og evt shoppe litt?

    SvarSlett
  10. Bra initiativ Marit, "Huset" er jo perfekt til scrappetreff! Desverre passer den helga dårlig for meg. Håper det blir treff seinere også, hadde vært morro å treffe scrappere fra nærområdet :)

    SvarSlett
  11. Klart du kan komme å shoppe catharina..og tone..det blir sikkert flere treff :)

    SvarSlett