torsdag 26. april 2012

Takk for sist

Tusen takk til dere alle for nok ett hyggelig Hønetreff.  17 påmeldte ga tomleplass for oss alle. Ekstra hyggelig var det at vi fikk plass til ett demobord. Nå vil jeg også ha dyolusjonsspray eller hva det heter:) Takk til KristinL som inspirerte :)

Neste treff blir på høsten en gang. Vi kommer ikke til å legge ut ny dato før vi begynner å få oversikt over andre ting som skjer. Det er umulig og ikke kræsje med ett eller annet, men håper på å unnga de største arrangementene i allefall :)

Jeg legger ut bilder i småversjoner fra treffet. Om det er noe her du vil jeg skal fjerne så gjør jeg det:) Jeg har høyere oppløsning liggende på HD hjemme, så ta kontakt om det er bilder du vil ha.


Ann Kristin har nettopp hatt bursdag, så da ble det bursdagskrone:)
kanskje den var i største laget:)

rotete = treffhygge

Besøksrunde:)

Stemning

konsentrert?








2 kommentarer:

  1. Mange flotte bilder, fra en kjempekoselig helg :o)
    Tusen takk for flotte dager og kvelder (netter) :o)
    Klem fra Heidi

    SvarSlett
  2. Hei. Måtte innom siden for å se om det var satt opp noen dato for høsten. Koselig å se bildene fra forrige treff! Mye god inspirasjon til nye prosjekter i sommerens regnværsdager. Gleder meg til neste Hønetreff! Klem fra Trude Sol

    SvarSlett